Cookie je krátky textový súbor, ktorý do prehliadača odosielajú navštívené webové stránky. Súbory cookie sú dôležité. Bez nich by bolo prehliadanie webu oveľa zložitejšie. Cookie nám v žiadnom prípade neposkytujú prístup k vášmu počítaču alebo akýmkoľvek informáciam o Vás, okrem údajov, ktoré budete chcieť zdieľať s nami. Webovým stránkam umožňuje zapamätať si informácie o vašej návšteve, napríklad na ukladanie vašich predvolieb bezpečného vyhľadávania, na výber relevantných reklám, na sledovanie počtu návštevníkov na stránke, na zjednodušenie registrácie do nových služieb a na ochranu vašich údajov. Ďalšia návšteva stránok tak môže prebehnúť ľahšie a môže byť produktívnejšia.
Grafický dizajn a DTP
Grafiku chápeme ako výsostne individuálnu vec pri komunikácii so zákazníkom.
Neodsudzujeme náčrt na papieri, rozmery z hlavy, farby od oka. Každý podniká v niečom inom a každý nemusí vedieť, čo sú krivky. Nižšie vysvetlíme zopár pojmov, ktoré vám pomôžu sa zorientovať pri zadávaní reklamy do výroby.
Ak nemáte napríklad pre potreby polepu firemného auta potrebné podklady, nezúfajte a neváhajte nás kontaktovať. My vás na poplatkoch za grafické služby nezoderieme.
Cenu vždy vopred stanovíme a urobíme maximum, aby sa zákazka úspešne dokončila.
Čo potrebujeme pri výrobe reklamy pre vás spracovať a určiť?
Logo v krivkách – logo može byť viac ako len obrázok, sú to presné čiary, ktoré logo vytvárajú.
Tieto čiary majú absolútne presné tvary a body. Krivkám a bodom sa hovorí aj vektory.
Dajú sa zväčšovať bez obmedzenia, na rozdiel od obrázkov, ktoré nad určité zväčšenie začnú byť kockové a rozostrené. Na požiadanie vaše logo zvektorizujeme a pošleme vám ho v potrebných formátoch, aby ste ním do budúcnosti disponovali.
V našom tíme máme ľudí, ktorí pracujú s logami, krivkami a reklamou na dennej báze.
Neváhajte využiť naše skúsenosti.
Firemné farby – Farby sa určujú v kódoch. Napr. naše tlačiarne pracujú so štyrmi základnými farbami a so štyrmi light farbami, z ktorých miešajú všetky odtiene farieb. Je to skratka CMYK + lighty.
C-cyan (modrá)
M-magenta (ružová)
Y-yellow (žltá)
K- black (čierna).
Ak neviete kód farby, ktorú chcete dosiahnuť, potom sa musíme k farbe dopracovať vizuálne, pomocou tlačenej vzorky.
Firemné fonty/typy písma – Je vhodné poznať, prípadne určiť konkrétny font/typ písma, aby sa zachovával celistvý dojem z reklamy vašej značky/spoločnosti.
Firemná identita – Značka a spoločnosť sa identifikujú aj cez niečo viac ako len logo.
Do firemnej identity spadá množstvo prvkov, z ktorých vypichneme najmä štýl, ktorým sa chcete prezentovať, kto je vaša cieľová skupina, aké sú vaše predstavy o vizuálnom dojme na zákazníka.
Za pomoci našich marketingových konzultantov v našej spoločnosti vám vieme takúto firemnú identitu a brand vytvoriť na mieru.
Design manuál – je to zhmotnený a vizualizovaný návod, ako zaobchádzať s vašou značkou, farbami, logom, mottami a ako má byť vaša firemná identita komunikovaná zákazníkovi.
V našej firme pracujeme s programami od spoločnosti Adobe a Corel.
Zrealizované práce
Celopolep do ochrannej PPF fólie
Klient: Súkromný zákaznik
Celopolep do ochrannej PPF fólie
Klient: Súkromný zákaznik
Celopolep do ochrannej PPF fólie
Klient: Súkromný zákaznik
Celopolep do ochrannej PPF fólie
Klient: Súkromný zákaznik
Celopolep do ochrannej PPF fólie
Klient: Súkromný zákaznik
Celopolep do ochrannej PPF fólie
Klient: Súkromný zákaznik